مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 08:102021-10-26ورزشي

دوئل مدعیان در تهران/ سپاهان- پیکان، مصاف فولاد و خودرو


هفته دوم لیگ برتر والیبال مردان باشگاه های کشور فردا با انجام دیدار مهم و بسیار حساس سپاهان و پیکان در تهران پیگیری می شود.

- ایسنا/اصفهان هفته دوم لیگ برتر والیبال مردان باشگاه های کشور فردا با انجام دیدار مهم و بسیار حساس سپاهان و پیکان در تهران پیگیری می شود.

رقابت های هفته دوم لیگ برتر والیبال مردان باشگاه های کشور فردا (چهارشنبه – پنجم آبان ماه) از ساعت 16 با انجام 7 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری می شود که در مهم ترین دیدار این هفته دو تیم مدعی پیکان و سپاهان در تهران به مصاف یکدیگر می روند.

در رفسنجان تیم تازه واردی مس رفسنجان اولین میزبانی خود را در لیگ برتر تجربه می کند، شاگردان بادرنگین میزبان تیم آذرباتری ارومیه هستند، راه یاب ملل مریوان که در رده دوازدهم جدول است میزبان فولاد سیرجان رده پنجمی است، پاس گرگان که هفته گذشته یک امتیاز از لبنیات هراز آمل گرفته در خانه میزبان یکی دیگر از تیم های خوب و باکیفیت لیگ یعنی شهرداری ارومیه است که هفته گذشته نماینده مریوان را شکست داده، هورسان رامسر در دیداری خانگی به مصاف لبنیات هراز آمل می رود، دو تیم برای بهبود جایگاه خود در جدول به شدت نیاز به هر 3 امتیاز این دیدار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوئل مدعیان در تهران/ سپاهان- پیکان، مصاف فولاد و خودرو

دوئل مدعیان در تهران/ سپاهان- پیکان، مصاف فولاد و خودرو