مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 12:252021-10-25سياسي

تلاش آیت الله تسخیری برای ایجاد وحدت،ناشی از پایبندی به اسلام بود


آیت الله محمدحسین احمدی شاهرودی نماینده مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: سزاوار است گروهی که با فرهنگ بین الملل آشنایی دارند؛ از آثار آیت الله تسخیری الگوهای برای تلاش های فرهنگی ارائه دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدحسین احمدی شاهرودی نماینده مجلس خبرگان رهبری در وبینار از سی و پنجمین کنفرانس وحدت اسلامی، ضمن قدردانی از برگزارکنندگان سی و پنجمین کنفرانس وحدت اسلامی، به بررسی شخصیت فردی، اجتماعی، علمی و سیاسی مرحوم آیت الله تسخیری پرداخت و گفت: به جرأت می توان گفت ایشان یکی از مصادیق الّذین آمنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله بود؛ شخصیتی که به حق زبان گویای اسلام و تشیع بود.

وی ادامه داد: حدود نیم قرن از دور و نزدیک با ایشان آشنایی داشتم و ویژگی های منحصر به فردی در ایشان یافتم.

ایشان متولد سال 1323 هجری شمسی در نجف اشرف بود؛ پس از طی تحصیلات دبستانی و دبیرستانی، وارد دانشگاه کلیه الفقه نجف می شود و همزمان به تحصیلات دروس حوزوی در حوزه علمیه نجف اشرف می پردازد؛ علاوه بر آن، جهت تأمین مخارج زندگی چندین سال به کار بزازی در بازار نجف اشرف اشتغال داشته است.

ایشان در دانشگاه کلیه الفقه نزد ادیبان و شعرای معروف عرب و اساتید بزرگ حوزه امثال سید مصطفی جمال الدین، شهید محمدرضا مظفر، محمد امین زین الدین، علوم و فنون مخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش آیت الله تسخیری برای ایجاد وحدت،ناشی از پایبندی به اسلام بود

تلاش آیت الله تسخیری برای ایجاد وحدت،ناشی از پایبندی به اسلام بود