مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 10:152021-10-25اقتصادي

پیشنهادات بخش خصوصی برای حل مشکلات حوزه انرژی


رییس کمیسیون انرژی اتاق ایران با اشاره به راهکارهای بخش خصوصی برای حل مشکلات حوزه انرژی کشور، گفت: واردات گاز راهکار قرون وسطایی دولت برای حل مشکل گاز در زمستان امسال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری آرش نجفی امروز در نشست کمیسیون انرژی اتاق ایران با موضوع بررسی مشکلات تامین انرژی واحدهای صنعتی در زمستان، اظهارداشت: اگر امروز دولت و مردم توجه کنند می توانیم با علم و درایت شیوه های کاملا معقولی را پیش بگیریم و از چالش های حوزه انرژی (نفت، برق و گاز) عبور کنیم.

  وی افزود: در حالی که ایران یکی از دارندگان بزرگترین مخازن نفت و گاز دنیاست اما هیچگاه به عنوان یک تاجر و به عنوان دارنده ثروت از اعتبارات خودمان استفاده نکرده ایم و به همین دلیل ما چند ظرفیت را از دست داده ایم که یکی بحث نبود سرمایه لازم و امکانات کافی برای استخراج و بهینه کردن چاه های نفت و شرایط مناسب و پایدار برای بهره برداری مناسب از مخازن نفتی است و امروز صنعت نفت ما با این دشواری مواجه است.

  رییس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران، گفت: فرآیند غلط بهره برداری و مذاکره ها و نحوه همکاری با سرمایه گذاران داخلی و خارجی موجب شده است که ما سرمایه گذارانی با خیال آسوده نداشته باشیم که به صنعت نفت ورود و آن را احیا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهادات بخش خصوصی برای حل مشکلات حوزه انرژی

پیشنهادات بخش خصوصی برای حل مشکلات حوزه انرژی