مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 09:402021-10-25بين الملل

مقام سابق سعودی: محمد بن سلمان می خواست پادشاه سابق سعودی را با انگشتر سمی بکشد


سعد الجبری مدعی شد از حرف های 7 سال پیش محمد بن سلمان درباره ترور پادشاه سابق عربستان دو نسخه فیلم موجود است که او جای آنها را می داند.

- مقام سابق سعودی: محمد بن سلمان می خواست پادشاه سابق سعودی را با انگشتر سمی بکشد سعد الجبری مدعی شد از حرف های 7 سال پیش محمد بن سلمان درباره ترور پادشاه سابق عربستان دو نسخه فیلم موجود است که او جای آنها را می داند.

یک مقام اطلاعاتی فراری سعودی در مصاحبه با یک رسانه آمریکایی مدعی شد محمد بن سلمان ولیعهد عربستان در سال 2014 و زمانی که هیچ منصب و مقامی نداشته در گفتگویی مساله ترور بیولوژیک ملک عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه وقت و فقید عربستان سعودی به منظور رسیدن تاج و تخت به پدرش را مطرح کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از وب سایت نیوزویک، سعد الجبری یکی از مقامات اطلاعاتی سابق سعودی که 4 سال پیش و همزمان با کسب عنوان ولایتعهدی از سوی محمد بن سلمان از این کشور گریخته، در مصاحبه با برنامه شصت دقیقه شبکه تلویزیونی سی بی اس آمریکا این ادعا را مطرح کرده است.

سعد الجبری در این مصاحبه مدعی شد در سال 2014 محمد بن سلمان در دیداری با محمد بن نایف رییس وقت دستگاه اطلاعات سعودی به او گفته: می خواهم ملک عبدالله را ترور کنم، من یک انگشتر سمی از روسیه دارم و کافی است که با او دست بدهم و کار تمام می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام سابق سعودی: محمد بن سلمان می خواست پادشاه سابق سعودی را با انگشتر سمی بکشد

مقام سابق سعودی: محمد بن سلمان می خواست پادشاه سابق سعودی را با انگشتر سمی بکشد