مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 07:102021-10-25ورزشي

حضور باشگاه مقاومت در لیگ کشتی بعد از 14 سال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش بسیج، رضا صفری سرپرست تیم کشتی آزاد مقاومت تهران هدف از حضور این تیم در لیگ برتر کشتی را کمک به ورزش کشور، - سرپرست تیم کشتی آزاد مقاومت تهران گفت: حسن رحیمی دارنده مدال طلای قهرمانی جهان و از قهرمانان المپکی ما که همواره روحیه بسیجی و پهلوانی ایشان زبانزد ورزشکاران بوده و هستند، قبول زحمت کرده و مسئولیت سرپرستی را برعهده گرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش بسیج، رضا صفری سرپرست تیم کشتی آزاد مقاومت تهران هدف از حضور این تیم در لیگ برتر کشتی را کمک به ورزش کشور، کشف استعدادهای ورزشی و همچنین برنامه ریزی بلند مدت جهت سال های آتی عنوان کرد.

وی همچنین یاد آور شد که از آخرین حضور باشگاه مقاومت در لیگ کشتی نزدیک به 14 سال می¬گذرد و امسال این باشگاه با عزمی راسخ پای در این مسابقات گذاشته است.

سرپرست کشتی باشگاه مقاومت در خصوص هزینه های صورت گرفته نیز اعلام کردند، با توجه به بهره گیری از پتانسیل سرباز و بسیجی هایی که همواره کمک حال ما بوده اند این تیم با هزینه بسیار پایینی در مقایسه با هزینه های میلیاردی سایر تیم ها بسته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور باشگاه مقاومت در لیگ کشتی بعد از 14 سال

حضور باشگاه مقاومت در لیگ کشتی بعد از 14 سال