مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 11:552021-10-24سياسي

رونمایی از درگاه احراز هویت آنلاین با استفاده فناوری هوش مصنوعی


به مناسبت ایام با سعادت میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع)، اپراتور دانش بنیان آی تی ساز از رونمایی درگاه احراز هویت آنلاین (احرازشو) مطابق استانداردهای جهانی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اپراتور دانش بنیان آی تی ساز، این سامانه با تلاش متخصصان و نخبگان شرکت های دانش بنیان در این اپراتور ایجاد گردید .

این محصول که با برخورداری از آخرین نسل فناوری های هوش مصنوعی و با تکیه بر دانش بومی، در راستای تحقق دولت الکترونیک هوشمند و بهینه سازی ارائه خدمات بانکی و حمایت از توسعه کسب و کارهای دیجیتال رونمایی شد و هم اکنون آماده ارائه خدمات به تمام بخش ها و نهاد های دولتی و خصوصی است.

مهندس میثم سیدی، اولین صادرکننده محصولات فناورانه بر پایه هوش مصنوعی کشور و مدیرعامل اپراتور دانش بنیان آی­تی­ساز ضمن تبریک به مناسبت ایام با سعادت میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) این دستاورد را هدیه نخبگان و دانشمندان هوش مصنوعی کشور به کسب و کارهای آنلاین و کلیه بانک ها و سازمان ها دانست و اشاره کرد: تحقق دولت الکترونیک هوشمند و عدم نیاز به خرید سامانه ها و محصولات هوش مصنوعی از خارج ، همواره دغدغه همیشگی مجموعه شرکت های دانش بنیان در اپراتور آی تی ساز بوده و به همین منظور احرازشو تحت نظارت اپراتور آی تی ساز و بصورت رایگان، آماده ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از درگاه احراز هویت آنلاین با استفاده فناوری هوش مصنوعی

رونمایی از درگاه احراز هویت آنلاین با استفاده فناوری هوش مصنوعی