مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 09:152021-10-24سياسي

حجت الاسلام حسینی: بصیرت افزایی تنها راه وحدت امت اسلام است


اندیشه وهابی و تکفیری که پس مانده های دودمان بنی امیه و نهروانی هستند بزرگترین مانع اتحاد امت اسلام در قبال یهود و نصاری است.

- حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه با تبریک هفته وحدت، میلاد رسول خدا (ص) و امام صادق (ع)، اظهار کرد: وحدت امت اسلامی مقوله ای قرآنی است که در سوره انبیاء آیه 92 به آن اشاره شده است؛ اما متاسفانه از صدر اسلام تاکنون عوامل تشتّت زا و تفرقه افکن، به ویژه بنی امیه و بنی عباس همواره آسیب خود را رسانده و مسلمانان را دچار تفرقه کردند.

رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه اذعان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی زمینه اعتلای کلمه الله و محو کلمه کفر و باطل در جهان فراهم شد؛ اما اندیشه وهابی و تکفیری که پس مانده های دودمان بنی امیه و نهروانی هستند بزرگترین مانع اتحاد امت اسلام در قبال یهود و نصاری شدند، با خونریزی، قتل و جنایت علیه مسلمانان به وحدت امت اسلامی لطمه ای سنگین وارد کردند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: برگزاری همه ساله کنفرانس وحدت اسلامی هم چندان خروجی مشهود و میدانی نداشته جز اینکه سپاه قدس، سهمی به سزا در ایجاد و اتحاد میدانی مسلمانان در جهان اسلام داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام حسینی: بصیرت افزایی تنها راه وحدت امت اسلام است

حجت الاسلام حسینی: بصیرت افزایی تنها راه وحدت امت اسلام است