مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 08:352021-10-24سياسي

مشکل روشنایی آرامستان زرامین در نهاوند حل می شود


برای جلوگیری از سرقت درب های آلومینیومی آرامستان روستای زرامین در شهرستان نهاوند، ضمن حل مشکل روشنایی آن، نصب دوربین مداربسته نیز در دستور کار قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، بعد از انتشار مطلبی در فضای مجازی مبنی بر سرقت درب آلومینیومی آرامستان روستای زرامین در شهرستان نهاوند و نارضایتی مردم از این وضعیت، موضوع را از بخشدار این منطقه و رییس شورای اسلامی روستا جویا شدیم.

رییس شورای اسلامی روستای زرامین سفلی در گفت وگو با فارس اظهار کرد: متاسفانه برخی افراد طی روزهای گذشته به منظور فروش درب های فلزی اقدام به سرقت درب نرده های فلزی آرامستان کرده اند که البته در حال حاضر موردی مشاهده نشده است.

عباس ترکاشوند گفت: شورای اسلامی روستا به منظور جلوگیری از تکرار این موارد، در نظر دارد ابتدا مساله روشنایی آرامستان روستا را برطرف کند زیرا این مکان خارج از روستاست و شرایط خوبی را برای سرقت ایجاد کرده است.

وی گفت: علاوه بر این در نظر داریم برای کنترل بیشتر این منطقه با همکاری پاسگاه منطقه دوربین های مداربسته حفاظتی را در این مکان نصب کنیم که سعی بر این است کار تا یک ماه آینده به انجام برسد.

بخشدار زرین دشت نیز در گفت وگو با فارس اظهار کرد: پس از بررسی ها مشخص شد موضوع سرقت مربوط به حدود یک ماه پیش است و موضوع به فرمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل روشنایی آرامستان زرامین در نهاوند حل می شود

مشکل روشنایی آرامستان زرامین در نهاوند حل می شود