مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 07:352021-10-24سياسي

برای حضور در نمایشگاه های خارجی مقلد سایر کشورها نیستیم


رییس غرفه ملی ایران در نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت در دیدار با برگزار کننده نمایشگاه کتاب دهلی نو گفت: برای حضور در نمایشگاه های خارجی دنباله رو سایر کشورها یا ناشران دیگر نیستیم.

- ، در هفتادوسومین دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت، ایوب دهقان کار (مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران و رییس غرفه ملی جمهوری اسلامی ایران) با مدیر موسسه National Book Trust هندوستان که مجری و برگزار کننده نمایشگاه کتاب دهلی نو است، دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار طرفین بر گسترش همکاری های فرهنگی در حوزه نشر کتاب تاکید کردند که از جمله آن تبادل غرفه رایگان و ترجمه متقابل آثار دو کشور جمهوری اسلامی ایران و هند بود.

در ابتدای دیدار، ایوب دهقان کار در خصوص اهمیت این توافق اظهار کرد: یکی از اهداف حضور در نمایشگاه های خارجی و رویدادهای بین المللی، فراهم آوردن زمینه برای معرفی فرهنگ غنی ایرانی اسلامی به جهان از طریق کتاب است و صرف حضور در نمایشگاه هدف نیست؛ بلکه نمایشگاه ها زمینه خوبی را برای ارتباط گیری با همتایان خارجی از بخش دولتی و خصوصی فراهم می آورند.

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در ادامه بیان کرد: یکی از سیاست های کلان کشور توسعه دیپلماسی فرهنگی است که امیدواریم در آینده نزدیک به همت بخش خصوصی و با حمایت بخش دولتی بیشتر گست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای حضور در نمایشگاه های خارجی مقلد سایر کشورها نیستیم

برای حضور در نمایشگاه های خارجی مقلد سایر کشورها نیستیم