مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 07:202021-10-24بين الملل

درخواست 40 نهاد آمریکایی از گوگل و آمازون برای پایان همکاری با رژیم صهیونیستی


به دنبال امضای قرارداد میان گوگل و آمازون با دولت و ارتش رژیم صهیونیستی، 40 نهاد آمریکایی خواستار لغو این قرارداد همکاری شدند.

- درخواست 40 نهاد آمریکایی از "گوگل" و" آمازون" برای پایان همکاری با رژیم صهیونیستی به دنبال امضای قرارداد میان گوگل و آمازون با دولت و ارتش رژیم صهیونیستی، 40 نهاد آمریکایی خواستار لغو این قرارداد همکاری شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی فلسطین (معا)، بیش از 40 نهاد آمریکایی نامه سرگشاده منتشر شده توسط ائتلافی از کارکنان شرکت های آمازون و گوگل و درخواست آنها برای لغو همکاری و قراردادهای دوجانبه این شرکت ها با دولت و ارتش رژیم صهیونیستی را تایید کردند.

این نهادها در بیانیه ای خواستار تحریم رژیم صهیونیستی ازسوی گوگل و آمازون شدند.

در این بیانیه آمده است: آمازون و گوگل، کنترل فلسطینی ها را برای دولت اسراییل و اجبار آنها به ترک سرزمین خود را آسان تسهیل می کنند.

این نهادهای آمریکایی در ادامه بر لزوم استفاده از فناوری برای گردهم آوردن مردم، نه برای تسهیل آپارتاید و پاکسازی نژادی و قومی تاکید کردند.

این بیانیه پس از آن صادر شد که اخیرا ائتلافی از کارکنان شرکت های آمازون و گوگل با انتشار نامه ای سرگشاده خواستار لغو همکاری و قراردادهای دوجانبه این شرکت ها با دولت و ارتش رژیم صهیونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست 40 نهاد آمریکایی از گوگل و آمازون برای پایان همکاری با رژیم صهیونیستی

درخواست 40 نهاد آمریکایی از گوگل و آمازون برای پایان همکاری با رژیم صهیونیستی