مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 15:402021-10-23سياسي

آقای استاندار! صنعت گردشگری همدان در حال اغماست آن را احیا کنید!


سرانجام  زمان خداحافظی سیدسعید شاهرخی با استانداری همدان پس از گذشت سه سال از حضور وی در این پست رسید و علیرضا قاسمی فرزاد که در دوره آخرین استاندار همدان در دولت دهم چند ماهی مسئولیت معاونت سیاسی امنیتی استانداری همدان را برعهده داشت و پس از آن به تهران .

- آقای استاندار! صنعت گردشگری همدان در حال اغماست آن را احیا کنید! ایسنا/همدان سرانجام  زمان خداحافظی سیدسعید شاهرخی با استانداری همدان پس از گذشت سه سال از حضور وی در این پست رسید و علیرضا قاسمی فرزاد که در دوره آخرین استاندار همدان در دولت دهم چند ماهی مسئولیت معاونت سیاسی امنیتی استانداری همدان را برعهده داشت و پس از آن به تهران رفت و فرماندار پاک دشت شد سکان داری استان همدان را در دولت سیزدهم بر عهده خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاهرخی در حالی همدان را از استاندار قبل از خود تحویل گرفت که محمدناصر نیکبخت دو اجلاس بزرگ بین المللی را در همدان برگزار کرد و سال 97 را تبدیل به سالی برای ورود همدان در بین رقبای کلاسیک گردشگری ایران کرد، اما با رفتن نیکبخت آفتاب برگزاری رویدادهای گردشگری نیز در همدان نیز رو به افول گذاشت و شاهرخی تا قبل از آمدن کرونا و تعطیلی این صنعت از اسفند 1399 در مجموع نتوانست اقدامات چندانی در این حوزه انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای استاندار! صنعت گردشگری همدان در حال اغماست آن را احیا کنید!

آقای استاندار! صنعت گردشگری همدان در حال اغماست آن را احیا کنید!