مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 14:152021-10-23اقتصادي

احیای دریاچه ارومیه را با جدیت دنبال خواهیم کرد


استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه احیای دریاچه ارومیه را با جدیت دنبال خواهیم کرد، گفت: قول و وعده هایی که داده می شود باید بر مبنای ظرفیت و توان موجود باشد که در همین راستا اگر قول ها براساس ظرفیت موجود باشد مردم به دولتمردان اعتماد می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، محمدصادق معتمدیان در آیین تودیع و معارفه استاندار آذربایجان غربی که بعد از ظهر امروز در سالن اجتماعات بانک صادرات آذربایجان غربی برگزار شد، با اشاره به وجود 3 فرودگاه در استان آذربایجان غربی، اظهار داشت:  تاکنون از ظرفیت فرودگاه های این استان به صورت بهینه استفاده نشده است لذا یکی از برنامه های ما استفاده از ظرفیت های موجود خواهد بود.

وی تصریح کرد: احیای دریاچه ارومیه جزو اولویت های منطقه و ملی ما خواهد بود.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ساختار استان آذربایجان غربی مبتنی بر کشاورزی است، افزود: اصلاح ساختار آبیاری، مدیریت آبی،  استفاده از روش های نوین آبیاری و کشت، از برنامه های اصلی در استان خواهد بود به طوری که برنامه های جامعی در حوزه کشاورزی تدوین شده است.

معتمدیان گفت: از ظرفیت های کشور از جمله بنیاد مستضعفان و قرارگاه حمزه و سایر سازمان ها در راستای خدمت به مردم بهره خواهیم گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای دریاچه ارومیه را با جدیت دنبال خواهیم کرد

احیای دریاچه ارومیه را با جدیت دنبال خواهیم کرد