مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 12:052021-10-23سياسي

عدم اعتماد به جوانان در استان بوشهر باید شکسته شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: عدم اعتماد به جوانان در استان بوشهر باید شکسته شود و ضمن توجه به این قشر، از جوانان توانمند در عرصه های مختلف استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمقام معظم رهبری بر اتکا به جوانان تاکید زیادی دارند، بیان کرد: بی تردید جهان آینده، جهانی است که توسط جوانان کنونی انقلابی مسلمان بر اساس اندیشه های انقلابی و از طریق نام مقدس حضرت سیدالشهدا (ع) برای تمدن مهدوی رقم خواهد خورد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر توجه به جوان را یک توجه استراتژیک و بنیادین عنوان کرد و افزود: اگر کسی به جوان کنونی توجه نکند به معنای تزلزل در شرایط کنونی و از دست دادن آینده است.

وی استان بوشهر را یک استان بسیار مهم و راهبردی در سطح کشور عنوان کرد و یادآور شد: استان بوشهر از استان های جوان کشور و از استان های دارای بالاترین شاخصه های رشد اقتصاد و اولین استان در تولید ناخالص ملی و درآمد سرانه است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تأکید کرد: با توجه آینده استان بوشهر که یک استان صنعتی خواهد بود، بنده از سال ها قبل طرح تحول در نوع نگرش مدیریتی در جوانان و جامعه را ارائه کردم که طی این طرح جوانان استان باید به سمت رشته های تجربی، صنعتی، فناورانه و حوزه مهندسی حرکت کنند و این نگاه که باید در اتاق بنشین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم اعتماد به جوانان در استان بوشهر باید شکسته شود

عدم اعتماد به جوانان در استان بوشهر باید شکسته شود