مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 10:502021-10-23سياسي

دوره آموزشی توانمندسازی رابطین خبری ادارات امور قرآنی سراسر کشور


مدیر روابط عمومی سازمان دارالقرآن الکریم از برگزاری دوره آموزشی توانمند سازی رابطین خبری ادارات امور قرآنی ادارات کل تبلیغات اسلامی سراسر کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیر روابط عمومی سازمان دارالقرآن الکریم از برگزاری دوره آموزشی توانمند سازی رابطین خبری ادارات امور قرآنی ادارات کل تبلیغات اسلامی سراسر کشور خبر داد.

سید مجتبی عظیمی نژاد در توضیح این خبر افزود: با توجه به لزوم انعکاس خبری و رسانه ای فعالیت های قرآنی ادارات امور قرآنی در استان ها و اطلاع عموم مردم از چگونگی این فعالیت ها در کشور، این سازمان ساماندهی و تشکیل شبکه اطلاع رسانی قرآنی خود در استان ها را در دستور کار قرار داد و با معرفی رابطین و سرشاخه های اخبار قرآنی توسط رؤسای ادارات امو ر قرآنی استان ها این کار وارد فاز اجرایی شد.

مدیر روابط عمومی سازمان دارالقرآن الکریم گفت: پس از تشکیل حلقه های خبری در ادارات امور قرآنی استان ها و برگزاری جلسات توجیهی بصورت ویدئو کنفرانس، برای استفاده هرچه بهتر از ظرفیت رابطین خبری استان ها بر آن شدیم دوره توانمند سازی و آموزش این افراد را برنامه ریزی کنیم که در فاز اول این دوره، رابطین خبری استان ها از روز دوشنبه سوم آبان ماه سال جاری به مدت 16 ساعت و طی 8 جلسه بصورت مجازی آموزش های لازم را در حوزه خبرنویسی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره آموزشی توانمندسازی رابطین خبری ادارات امور قرآنی سراسر کشور

دوره آموزشی توانمندسازی رابطین خبری ادارات امور قرآنی سراسر کشور