مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 10:502021-10-23اقتصادي

استفاده از ظرفیت نمایشگاه های بین المللی برای معرفی زرشک


رییس دفتر هماهنگی تجاری ایران و چین گفت: برای معرفی محصول زرشک در بازارهای جهانی هنوز جای کار بسیار وجود دارد و می توانیم از ظرفیت نمایشگاه های بین المللی در این زمینه استفاده کنیم.

- ، محمد امین صبح شنبه در جشنواره یاقوت های سرخ قهستان که با حمایت بنیاد مستضعفان و توسط نهاد پیشرفت و آبادی بنیاد علوی درمیان درخانه تاریخی شریف شهر قهستان برگزار شد، اظهار کرد: پروژه توسعه خوشه زرشک که در خراسان جنوبی ایجاد شده از برنامه های سازمان یونیدو الگو گرفته شده است.

رییس دفتر هماهنگی تجاری ایران و چین بیان کرد: در ایران این برنامه سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در حال انجام است و دوازدهمین سال است که پروژه توسعه خوشه زرشک انجام می شود.

محمد امین ادامه داد: از نکات مثبت پروژه در خراسان جنوبی این است که در یک جغرافیایی کوچک کار انجام می شود و این موضوع یکی از مؤلفه های موفقیت پروژه ها است.

وی با بیان اینکه زرشک خراسان جنوبی با توجه به ویژگی های برجسته آن جای کار بسیار دارد، گفت: پروژه های توسعه خوشه ای چه در ایران و در دیگر کشورها زمانی موفق خواهد بود که یک کار گروهی صورت گیرد.

رییس دفتر هماهنگی تجاری ایران و چین با اشاره به اینکه سازمان صنایع کوچک از محدود سازمان هایی است که بودجه برای توسعه داشته و تمایل دارد برای محصولات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت نمایشگاه های بین المللی برای معرفی زرشک

استفاده از ظرفیت نمایشگاه های بین المللی برای معرفی زرشک