مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 19:152021-10-21سياسي

همت دولت باید معطوف به بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم باشد


تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر اینکه شرایط فعلی اقتصادی زیبنده ملت بزرگ ایران نیست، گفت: همت تمامی مسئولان دولت می بایست معطوف به بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در دیدار وزیر کشور که به منظور معارفه استاندار جدید خراسان رضوی با حضور استانداران سابق و جدید این استان در تالار ولایت حرم مطهر رضوی انجام شد، ضمن عرض تبریک ایام ولادت نبی مکرم اسلام(ع) به شرایط اقتصادی مردم اشاره و اظهار کرد: با وجود ظرفیت های بسیار، شرایط معیشتی و اقتصادی کشور شایسته ملت شهیدپرور و نجیب ایران نیست و تمامی مسئولان می بایست تلاش و همت خود را در جهت کم کردن فشار اقتصادی از زندگی مردم معطوف کنند.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی و اخلاص می توانیم از این مشکلات عبور کنیم، گفت: تمام ملت ایران صرف نظر از سلایق و دیدگا ه ها، شایسته بهترین خدمات هستند و در آموزه های پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) نیز معیشت و رفاه مردم در کنار مسائل دینی مورد تأکید قرارگرفته است.

وی با آرزوی موفقیت برای دولت جدید در جهت بهبود شرایط اقتصادی جامعه عنوان کرد: مردم نسبت به موضوعات اقتصادی دغدغه دارند که امیدواریم مسئولان با تلاش و اخلاص و استعانت از خداون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همت دولت باید معطوف به بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم باشد

همت دولت باید معطوف به بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم باشد