مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 14:452021-10-21بين الملل

کرملین از تصمیم پارلمان اروپا برای اعطای جایزه ساخاروف به ناوالنی انتقاد کرد


تصمیم پارلمان اروپا برای اعطای جایزه ساخاروف به الکسی ناوالنی، رهبر اپوزیسیون محبوس روسیه توسط افرادی اتخاذ شده است که اطلاعات معتبر و موثق ندارند.

- روسیه: تصمیم پارلمان اروپا برای اعطای جایزه ساخاروف به الکسی ناوالنی، رهبر اپوزیسیون محبوس روسیه توسط افرادی اتخاذ شده است که اطلاعات معتبر و موثق ندارند.

سخنگوی کرملین امروز (پنج شنبه) تاکید کرد، پارلمان اروپا با اعطای جایزه ساخاروف سال 2021 میلادی به رهبر اپوزیسیون محبوس روسیه در حقیقت ارزش این جایزه را پایین آورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین به خبرنگاران گفت: ما معتقدیم که پارلمان اروپا با اتخاذ چنین تصمیم هایی به معنای واقعی کلمه جایزه ساخاروف را بی ارزش کرده است.

ما پارلمان اروپا را می شناسیم و به آن احترام می گذاریم؛ اما هیچ کس نمی تواند ما را مجبور به احترام گذاشتن به چنین تصمیم هایی کند.

وی افزود: تصمیم پارلمان اروپا برای اعطای جایزه ساخاروف به الکسی ناوالنی، رهبر اپوزیسیون محبوس روسیه توسط افرادی اتخاذ شده است که اطلاعات معتبر و موثق ندارند.

جایزه ساخاروف برای آزادی اندیشه که به افتخار آندره ساخاروف دانشمند و فعال اپوزیسیون جماهیر شوروی سابق تحت این عنوان نام گذاری شده، در دسامبر سال 1988 توسط پارلمان اروپا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرملین از تصمیم پارلمان اروپا برای اعطای جایزه ساخاروف به ناوالنی انتقاد کرد

کرملین از تصمیم پارلمان اروپا برای اعطای جایزه ساخاروف به ناوالنی انتقاد کرد