مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 10:302021-10-21اقتصادي

اکسپو دوبی فرصتی برای معرفی ظرفیت های مناطق آزاد کشور است


معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش از پیش بینی اعزام گروه های تجاری به اکسپو دوبی برای گفتگوهای مشاغل، تولید محتوای هنری و همچنین فرهنگی برای معرفی جزیره کیش خبر داد.

- به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش،سعید پورعلی در نودمین جلسه شورای اداری سازمان با اشاره به برگزاری رویداد دوبی اکسپو در 260 کیلومتری جزیره و اهمیت این رویدادجهانی و همچنین تاکید دبیرعالی شورای مناطق آزاد کشور مبنی بر بهره مندی مناطق آزاد از این رویداد در جهت معرفی ظرفیت های تجاری، فرهنگی و گردشگری خود و فرصت های سرمایه گذاری اظهار داشت: همه دولت ها تمام اهتمام خود را برای حضور در این المپیک فرهنگی ملل صرف می کنند.

پورعلی با بیان این مطلب که حدود 437هکتار در جنوبی ترین نقطه دبی به این رویداد اختصاص دارد گفت: در سال 2013 امارت بعد از رقابت با ترکیه و روسیه موفق شد میزبانی این رویداد را به دست آورد و 192 کشور، به هزینه ی خودشان با پاویون هایی در اکسپو حضور دارند.

وی مدت زمان برگزاری اکسپو را شش ماه و از 2021 تا 2022 عنوان کرد و افزود: دولت امارات متحده عربی موفق به کسب مجوز استفاده از نام اکسپو2020 از دفتر نمایشگاه های جهانی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکسپو دوبی فرصتی برای معرفی ظرفیت های مناطق آزاد کشور است

اکسپو دوبی فرصتی برای معرفی ظرفیت های مناطق آزاد کشور است