مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 10:052021-10-21پزشكي

راز موثرترین شامپوی ضد ریزش مو کشف شد


ریزش مو مشکلیست که تقریبا همه ی افراد با هر جنسیتی به شکل های مختلف درگیر آن هستند و هر روز مقالات مختلفی در رابطه با ریزش مو و راه های درمان آن داخل وبسایت های مختلف منتشر میشود.

- موضوعی که بسیار ناراحت کننده است این است که اینطور بنظر میآید که هرچه بیشتر برای جلوگیری از ریزش موهایمان تلاش کردیم نتیجه ی عکس گرفته و بیشتر درگیرش شدیم همین موضوع باعث شده تا ناامید شویم و این تصور را داشته باشیم که عملکرد همه ی محصولات یکسان است و این موها هرگز موهای سابق نخواهند شد.

درمان ریزش مو با شامپوی ضد ریزش واقعی طبق تحقیقات انجام شده، یکی از اصلی ترین دلایل ریزش مو این است که محصول درستی را انتخاب نکردیم مثلا استفاده از شامپو ضد ریزش مو بی کیفیت و نامناسب برای ریزش موهایمان و همین امر باعث شد تا اعتماد به محصولات با کیفیت راهم در ذهنمان از بین بردیم بدون تحقیق محصولاتی را خریداری کردیم که همه ی آنها بعد از مصرف نتایج تقریبا یکسانی داشتند یا از ابتدا مانع ریزش نشده و هیچ تاثیری نداشتند (به زبان ساده هیچی به هیچی !) و یا اینکه اوایل دوره ی درمان خیلی سریع شاهد تاثیرات مثبت ناشی از مصرف محصول بودیم اما کم کم دیدیم ای دل غافل! باز هم ریزش موی لعنتی این دفعه حتی بیشتر از قبل.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز موثرترین شامپوی ضد ریزش مو کشف شد

راز موثرترین شامپوی ضد ریزش مو کشف شد