مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 12:352021-10-20سياسي

امام جمعه اهل سنت فهرج: «وحدت» رمز پیروزی ملت ایران است


امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج گفت: این وحدت است که قدرت ملت را چندبرابر می کند و رمز پیروزی ملت ایران در عرصه های مختلف وحدت کلمه بوده است و امروز هم در برابر مقابله با تحریک ها و توطئه های دشمن باید آن را حفظ کنیم.

- مولوی عبیدالله شهیکی در گفت وگو با خبرنگار فارس در فهرج با تبریک هفته وحدت به همه مسلمانان اظهار داشت: امیدوارم این هفته نقطه عطفی در وحدت بین شیعه و سنی باشد، هفته وحدت یک هفته مشترک الاحترام بین مسلمانان است و باید قدر آن بدانیم.

وی عنوان کرد: اتحاد بین فرق و مذاهب مسلمان را باید جدی بگیریم چراکه دشمن به دنبال اختلاف بین اقوام و مذاهب است و امروز استعمار سعی می کند شکاف ها و اختلاف ها را از طریق قومی مذهبی میان شیعه و سنی به وجود بیاورند.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج با بیان اینکه پیام ما وحدت مسلمان است، تصریح کرد: نباید بگذارند دشمن از اختلافاتشان سوء استفاده کنند هر ملتی که متحد باشد مقابل همه دشمنان شکست ناپذیر خواهد شد.

مولوی شهیکی با اشاره به راه اندازی گروه های تکفیری و شبکه های رسانه ای معاند در راستای اختلاف افکنی بین مسلمانان عنوان کرد: لازم است مسلمانان در برابر این توطئه ها هوشیار باشند، ندای وحدت در دنیا را نباید به آسانی از دست داد و هر کس باعث اختلاف و دودستگی شد خیانتکار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اهل سنت فهرج: «وحدت» رمز پیروزی ملت ایران است

امام جمعه اهل سنت فهرج: «وحدت» رمز پیروزی ملت ایران است