مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:502021-10-20ورزشي

کرمی: به بعضی از همسایگان ایران تذکر می دهم که حرمت بزرگ تر از خود را نگاه دارند


نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: به برخی همسایگان کشورمان متذکر می شوم که حرمت بزرگتر از خود و به ویژه کشور و ملت بزرگ ایران را نگه دارند و از حسن رفتار و صبر و حوصله این شیر آرام دچار سوء تفاهم نشوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس، غلامحسین کرمی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز (چهارشنبه 28 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، ضمن سلام و ادب محضر شهدای گرانقدر ،مقام عظمای ولایت ،ملت قهرمان و ایثارگر ایران اسلامی و مردم ولایتمدار استان بوشهر،گفت: آغاز هفته وحدت و ولادت با سعادت پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام صادق علیه السلام را تبریک می گویم.

همسایگان بازیچه دیگران قرار نگیرند نماینده مردم دشتی و تنگستان در و نه حق مردم مومن و ایثارگر منطقه است.

وی ادامه داد:در اینجا با پوزش از موکلین خود در حوزه انتخابیه به دو موضوع اشاره می کنم و برخی مسائل آموزشی و بهداشتی مانند بهداشت و درمان، آموزش و پرورش ، ورزش و جوانان ،گروه های سنی و جنسی خودداری کنم و ان شاءالله در فرصت های دیگر به صورت اختصاصی به هر یک از این موارد بپردازم.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به  پتانسیل ها،ظرفیت های بالقوه منطقه و انتظارات مردم اشاره کرد و افزود: پتانسیل ها و ظرفیت های بالقوه حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمی: به بعضی از همسایگان ایران تذکر می دهم که حرمت بزرگ تر از خود را نگاه دارند

کرمی: به بعضی از همسایگان ایران تذکر می دهم که حرمت بزرگ تر از خود را نگاه دارند