مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:152021-10-20اقتصادي

معرفی میان رده ای با خصوصیات یک پرچم دار


اگر قصد خرید یک گوشی میان رده را دارید، دست نگه دارید.

این مطلب می تواند نظر شما را به کلی تغییر دهد.

- هواوی به تازگی گوشی میان رده جدیدی را روانه بازار ایران کرده که مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته و می تواند انتخاب بعدی هر کاربری باشد.

هوآوی نوا 8 با اینکه از لحاظ قیمت در میان موبایل های میان رده دسته بندی می شود، اما برخی از ویژگی های آن توانایی رقابت با پرچم داران بازار را هم دارد.

هوآوی در بازار گوشی های میان رده، همواره حضور فعالی داشته و سری Nova هواوی از برندهای معتبر بازار گوشی های هوشمند بوده است.

به همین شکل، هوآوی Nova 8 نیز با ارائه قابلیت های ویژه و بعضا خاص که فقط در گوشی های پرچم دار ارائه می شوند، پا در همین مسیر گذاشته است.

قابلیت‎هایی مانند سوپر شارژر 66 واتی، دوربین 64 مگاپیکسلی، صفحه نمایش 90 هرتزی OLED از مهم‎ترین آنها هستند در ادامه با نوا 8 و ویژگی های آن بیشتر آشنا خواهید شد.

سوپر شارژ 66 واتی باتری گوشی هوآوی Nova 8 ظرفیتی 3800 میلی آمپری دارد که شاید کم به نظر برسد، اما هوآوی ادعا می کند یک روز کامل می تواند در استفاده های معمولی برای شما کار انجام دهد.

رابط کاربری EMUI 12 گوشی با عملکرد بهینه خود و استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی اختصاصی هوآوی از دلایل عملکرد بهینه هوآوی Nova 8 در بخش شارژدهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی میان رده ای با خصوصیات یک پرچم دار

معرفی میان رده ای با خصوصیات یک پرچم دار