مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 16:252021-10-19اقتصادي

آغاز ثبت نام 4هزار سری جهیزیه ویژه نیازمندان در چهارمحال وبختیاری


دبیر قرارگاه جهادی امام رضا (ع) چهارمحال و بختیاری از ثبت نام چهار هزار سری جهیزیه ویژه نیازمندان در این استان خبر داد.

- ، مجید حیدری عصر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون بیش از دو هزار و 550 سری جهیزیه در بین خانواده های نیازمند توزیع شد، اظهار کرد: ثبت نام چهار هزار سری جهیزیه در این استان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه هر سری جهیزیه از 20 قلم کالای اساسی تشکیل شده است، عنوان کرد: آب میوه گیری، چرخ گوشت، فرش، لباس شویی، یخچال فریزر، اجاق گاز و سرویس خوراک پزی از جمله اقلام این جهیزیه ها است.

دبیر قرارگاه جهادی امام رضا (ع) چهارمحال و بختیاری ارزش هر سری جهیزیه را 230 تا 270 میلیون ریال دانست و ادامه داد: 129 میلیون ریال از ارزش هر جهیزیه را متقاضیان پرداخت می کنند و مابقی از سوی خیران تأمین شده است.

حیدری با بیان اینکه پنج هزار خانوار نیازمند جهیزیه در استان شناسایی شده است، تصریح کرد: طی ماه گذشته بیش از پنج هزار بسته نوشت افزار تهیه و بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

وی ارزش هر بسته نوشت افزار را بیش از 15 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: از ابتدای امسال تا کنون بیش از 21 هزار پرس غذای گرم به مناسبت های مختلف در چهارمحال و بختیاری طبخ و در بین نیازمندان توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام 4هزار سری جهیزیه ویژه نیازمندان در چهارمحال وبختیاری

آغاز ثبت نام 4هزار سری جهیزیه ویژه نیازمندان در چهارمحال وبختیاری