مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 11:252021-10-19ورزشي

برگزاری 20 برنامه شاخص فرهنگی و ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در اسدآباد


مدیر اداره ورزش و جوانان اسدآباد از پیش بینی بیش از 20 برنامه مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در این شهرستان خبرداد.

- ایسنا/همدان مدیر اداره ورزش و جوانان اسدآباد از پیش بینی بیش از 20 برنامه مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در این شهرستان خبرداد.

مهدی صمدپناهی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: برگزاری همایش پیاده روی در محلات آسیب پذیر شهر یکی ازمهمترین برنامه های شاخص این هفته در شهرستان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در هفته تربیت بدنی از کتاب( خانواده ایده آل، ازدواج آسان و آگاهانه ) به نویسندگی آقای استواری نویسنده اسدآبادی با حضور معاون امور جوانان استان رونمایی خواهد شد، افزود: مسابقات تکواندو آقایان و بانوان، سرکشی از خانواده های شهدا، اجرای برنامه ورزش باستانی و زورخانه ای، مسابقه فوتسال بخش پیرسلمان، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری همایش ورزش صبحگاهی بانوان و آقایان، دیدار با امام جمعه، مسابقات بومی محلی طویلان سفلی، مسابقات طناب کشی در محله محمودبیگی، مسابقات داخلی رشته والیبال، بسکتبال و کاراته از دیگر برنامه های پیش بینی شده در حال اجرا در این شهرستان به مناسبت هفته تربیت بدنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 20 برنامه شاخص فرهنگی و ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در اسدآباد

برگزاری 20 برنامه شاخص فرهنگی و ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در اسدآباد