مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 07:352021-10-19سياسي

هشدار درباره خطر 220 گود رها شده در تهران


عضو شورای شهر تهران با اشاره به خطر 220 گود رها شده در پایتخت گفت: از شهردار خواستاریم دستور ویژه برای رفع مشکل گودهای پر خطر بر اساس اولویت بندی از لحاظ پر خطر بودن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مهدی عباسی، عضو شورای شهر و رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر اظهارداشت: با توجه به اینکه فصل بارندگی در پیش است، گودهای رها شده در شهر تهران می توانند مخاطره ساز شوند.

وی افزود: در شهر تهران  220 گود رها شده وجود دارد که  برخی از آنها  در سنوات گذشته حادثه ساز شده اند که این گودها مستقیم با جان انسان ها در ارتباط است  و گاهی خسارات ناشی از آن جبران ناپذیر است.

این عضو شورای شهر ادامه داد: در منطقه 17  تجربه ریزش گودی تقریبا بزرگ را داشتیم و متاسفانه ساختمان های مجاور آسیب دیدند و خسارات فراوانی به بار آورد، لذا درخواست دارم این است که شهرداری به طور خاص موارد را دنبال کنند.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورا ادامه داد: البته در سنوات گذشته شهرداری کارهای خوبی انجام داده و قوانین و مصوبات به اندازه کافی وجود دارد و اگر لازم است شهرداری در این زمینه  لایحه ای بیاورد.

وی خاطرنشان کرد: از علیرضا زاکانی، شهردار تهران خواستاریم دستور ویژه برای رفع مشکل گودهای پر خطر بر اساس اولویت بندی از لحاظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره خطر 220 گود رها شده در تهران

هشدار درباره خطر 220 گود رها شده در تهران