مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 16:402021-10-18سياسي

شورای شهر شفت از یکه تازی در تعیین شهردار خود را رها کند


علیرغم تأکید سخنگوی شورای شهر شفت مبنی بر تعیین شهردار بومی برای این شهر، برخی از اعضای شورا در پی تحمیل یک نیروی غیربومی به شهروندان هستند که لازم است منتخبین مردم به پایگاه رأی خود مراجعه و شورا را از یکه تازی در تصمیم سازی رها کرده و از مشورت نخبگان متخصص و مجرب بهره بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شفت، شهر شفت پس از یک دوره تثبیت مدیریت شهری، طی روزهای اخیر دچار التهاباتی شد که نتیجه آن استعفای شادفرد، شهردار وقت و موافقت همه اعضای شورا با استعفایش بود.

شادفرد، نیروی بومی شفت در حالی بر خاتمه همکاری با شورا و شهرداری این شهر اعلام موضع کرد که علاوه بر شورای شهر دوره پنجم، توانسته بود نظر سه عضو شورای شهر کنونی را نیز به خود جلب کند.

خداحافظی شادفرد با شهرداری شفت آن هم تقریباً دو ماه پس از ابقا در سمت شهرداری به یک باره ساختار شهرداری و شورای شهر را از ریل توسعه و آبادانی خارج کرد و اوضاع نابه سامان ادوار پیشین را بار دیگر به جریان انداخت.

هرچند رشد و توسعه شهر شفت در دوران تصدی شادفرد با فرازوفرودهایی همراه بود و رضایتمندی گروهی و عدم رضایتمندی عده ای را نیز در بر داشت اما خروج یک باره مستلزم صرف هزینه های فرصت برای شورا، شهرداری و از همه مهم تر شهروندان شفتی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر شفت از یکه تازی در تعیین شهردار خود را رها کند

شورای شهر شفت از یکه تازی در تعیین شهردار خود را رها کند