مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 15:402021-10-18اقتصادي

شورای گره گشایی دولت از بخش خصوصی باید فعال شود


وزیر امور اقتصادی و دارایی می گوید شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی باید به شورایی برای گره گشایی از مشکلات بخش خصوصی تبدیل شود.

- وزیر امور اقتصادی و دارایی می گوید شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی باید به شورایی برای گره گشایی از مشکلات بخش خصوصی تبدیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید احسان خاندوزی در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: خوشبختانه امروز از عمر شورا 11 سال می گذرد و در طول این سال ها دولت ها و مجالس مختلف تلاش کرده اند با فعال نگه داشتن این شورا، شرایط را برای شنیدن نظر و دیدگاه های بخش خصوصی فراهم کنند.

وی با بیان اینکه باید از تجارب این سال ها برای رسیدن به تصمیماتی قاطع و راهگشا استفاده شود، بیان کرد: دولت باید تلاش کند به جای آنکه مانعی بر سر راه تولید باشد، هدایت گر مسیر توسعه اقتصادی باشد.

مدیران دولتی باید به نفع رشد و توسعه اقتصاد ملی از اندازه میزهایشان بکاهند، امضاهای طلایی را کاهش دهند و به سمت تقویت بخش خصوصی حرکت کنند.

وزیر اقتصاد با تاکید بر اینکه در دوره تحریم، فعالان اقتصادی همانند بازیگران اصلی جنگ های اقتصادی شناخته می شوند، تشریح کرد: متاسفانه در شرایطی که این بازیگران با محدودیت های بین المللی طرف بودند، ما شاهد آن هستیم که در سال های اخیر، مشکلات داخلی نیز امان آنها را بریده و خود ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای گره گشایی دولت از بخش خصوصی باید فعال شود

شورای گره گشایی دولت از بخش خصوصی باید فعال شود