مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-18اقتصادي

شرایط تولید مسکن در خوزستان حادتر از بقیه نقاط کشور است


دبیر انجمن انبوه سازان مسکن کشور گفت: اگر انتظار این است که قیمت مسکن باید کاهشی شود، با چه مکانیزمی می توان این موضوع را عملی کرد؟ با نخریدن مسکن و بگیر و ببند، - ایسنا/خوزستان دبیر انجمن انبوه سازان مسکن کشور گفت: اگر انتظار این است که قیمت مسکن باید کاهشی شود، با چه مکانیزمی می توان این موضوع را عملی کرد؟ با نخریدن مسکن و بگیر و ببند، وضعیت قیمت مسکن و مشکل خانه دار شدن مردم حل نمی شود.

فرشید پورحاجت در گفت وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت ساخت و ساز و قیمت مصالح ساختمانی، اظهار کرد: اتفاق جدیدی در حوزه بازار مسکن رخ نداده است و همچون گذشته، رکود و تورم کماکان شرایطی است که در بازار قابل احساس است و متاسفانه بر قیمت مصالح ساختمانی علی رغم تمامی صحبت ها و دغدغه های سازندگان، هیچ نظارتی نمی شود.

وی افزود: قیمت سیمان و فولاد به قیمت های قبل نزدیک نشد و از طرفی نیز در ماه گذشته قیمت ماسه و شن در اهواز مجددا افزایش یافت و هیچ نهاد متولی در این رابطه تاکنون پاسخگو نبوده است.

رییس انجمن انبوه سازان مسکن خوزستان گفت: در حوزه تولید مسکن استان خوزستان، شرایط بسیار سختی وجود دارد و متاسفانه فضای کسب و کار که باید در استان مورد توجه قرار بگیرد، شرایط مطلوبی ندارد و کسی پاسخگوی وضعیت ساخت و ساز و عمران حاکم بر استان خوزستان نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط تولید مسکن در خوزستان حادتر از بقیه نقاط کشور است

شرایط تولید مسکن در خوزستان حادتر از بقیه نقاط کشور است