مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 06:502021-10-18اقتصادي

خرید زرشک تازه نیازمند اعتبار / ظرفیت فراوری 3100 تن از محصول


معاون تعاون روستایی خراسان جنوبی گفت: برای خرید محصول زرشک کشاورزان نیازمند سرمایه در گردش هستیم.

- ، با بیان اینکه خراسان جنوبی تولید کننده 98 درصد زرشک کشور است، بیان داشت: ظرفیت 3 هزار و 100 تن فرآوری زرشک در استان وجود دارد.

وی با اشاره به انعقاد قرارداد در زمینه بازاریابی و فروش محصولات استراتژیک استان از جمله زرشک عنوان کرد: قراردادهایی برخی فروشگاه های بزرگ زنجیره ای داشته ایم و توزیع زرشک خشک در این فروشگاه ها انجام می شود.

وی تصریح کرد: مجموع خریدی که این فروشگاه ها در زمینه محصول زرشک استان به صورت سالانه دارند حدود 52 تن است و این گره ای از مشکلات زرشک استان را با توجه به حجم تولیدی که داریم باز نمی کند.

صادرات تنها 300 تن زرشک معاون تعاون روستایی خراسان جنوبی با بیان اینکه سالانه بیش از 22 هزار تن زرشک خشک در استان تولید می شود، گفت: از این میزان تنها 300 تن سالانه صادر می شود.

وی با بیان اینکه 23 مجوز برای بسته بندی زرشک در استان صادر کرده ایم، گفت: این واحدها ظرفیت بسته بندی 8 هزار و 890 تن زرشک خشک را دارند که باید وارد گود شوند.

جعفری تعداد مجوزهای بارگاه های زرشک را نیز 41 مورد اعلام کرد و افزود: ظرفیت این بارگاه ها سه هزار تن زرشک تازه است که معادل 677 تن زرشک خشک می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید زرشک تازه نیازمند اعتبار / ظرفیت فراوری 3100 تن از محصول

خرید زرشک تازه نیازمند اعتبار / ظرفیت فراوری 3100 تن از محصول