مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 18:152021-10-17سياسي

وقتی نشست خبری استاندار محل عقده گشایی سیاسی می شود


دومین نشست استاندار فارس با رسانه در حالی برگزار شد که برخی این نشست را محلی برای عقده گشایی سیاسی دانسته و با گلایه و شکایت سعی در حاشیه سازی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، عصر امروز دومین نشست رسانه ای استاندار فارس با اصحاب رسانه برگزار شد و برخی رسانه ها با استفاده از این فرصت برای عقده گشایی و تسویه حساب سیاسی مواردی را بیان کردند که جای تعجب دارد! رسانه های زردی که متاسفانه هم طراز با رسانه های رسمی کشور و استان توسط روابط عمومی استانداری به این نشست دعوت شدند و فرصت صحبت هم پیدا کردند اما به برخی رسانه های رسمی دیگر تریبونی برای صحبت داده نشد.

پرسش سوال توسط خبرگزاری فارس و صدا و سیما از رییس جمهوری در پنج شنبه شب گذشته و در انتهای سفر رییس جمهور به دعوت روابط عمومی استانداری فارس بر اساس قرعه کشی دستمایه ای شد تا برخی رسانه های زرد که سابقه مسئولان شان مشخص است بحث را به حاشیه ببرند و نسبت به این موضوع انتقاد کنند.

فردی که محکوم امنیتی بوده و عملکردش در شورای شهر انتقاداتی را به همراه داشت اما وی امروز که در جایگاه سابق خود قرار ندارد تلاش می کند تا در یک تسویه حساب سیاسی اقدام به عقده گشایی سیاسی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی نشست خبری استاندار محل عقده گشایی سیاسی می شود

وقتی نشست خبری استاندار محل عقده گشایی سیاسی می شود