مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 13:452021-10-17سياسي

امروز وحدت جهان اسلام همچون همیشه یک واجب و فریضه الهی است


آیت الله اراکی ضمن محکومیت حوادث تروریستی افغانستان گفت: امروز وحدت جهان اسلام همچون همیشه یک واجب و فریضه الهی است.

- ، آیت الله محسن اراکی در اجتماع بزرگ طلاب و اساتید حوزه علمیه قم در اعتراض به جنایات تروریستی و کشتار بی رحمانه شیعیان مظلوم افغانستان که در مدرسه فیضیه قم برگزار شد، عنوان کرد: این دو حادثه اخیر در افغانستان، قلب همه مردم با وجدان جهان و امام زمان (عج) را جریحه دار کرده است.

وی افزود: امروز باید جبهه حسینیان در همه جا مستحکم تر شود، این جنایت ها نشان می دهد که هنوز هم دشمنان با آل علی (ع) در جنگ هستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، گفت: حوزه علمیه قم، اساتید و بزرگان با راهنمایی مراجع بزرگوار تقلید امروز در مدرسه فیضیه جمع شده اند تا اعلام کنند، اولاً دشمن بداند که با این جنایت ها نمی تواند راه حسین و آل حسین (ع) را سد کند و این راه همچنان ادامه دارد.

آیت الله اراکی بیان کرد: این کشتارها ما را از مسیر مقاومت بازنمی دارد و همچنان سردار سلیمانی ها و ابومهدی المهندس ها همچنان در دامنه این امت مشغول مقاومت هستند.

وی اضافه کرد: این مقاومت تا پیروزی کامل بر آمریکای جنایتکار و اسراییل خونخوار ادامه خواهد داشت؛ علما و بزرگان حوزه در این مدرسه فیضیه گرد هم آمده اند تا اعلام کنند که مردم افغانستان تنها نیستند؛ درد آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز وحدت جهان اسلام همچون همیشه یک واجب و فریضه الهی است

امروز وحدت جهان اسلام همچون همیشه یک واجب و فریضه الهی است