مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 11:202021-10-17فناوري

وعده وزارت ارتباطات برای سنگ بزرگ «فیبر نوری به تمام منازل»


با وجود مشکلات مالی و سرمایه گذاری در راه اندازی و توسعه فیبر نوری، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات وعده فیبر در منزل برای تک تک خانه های مردم را تا پایان دوره وزارت خود داده و باید دید برنامه این وزارتخانه برای عملی کردن این وعده چیست.

- وعده وزارت ارتباطات برای سنگ بزرگ فیبر نوری به تمام منازل با وجود مشکلات مالی و سرمایه گذاری در راه اندازی و توسعه فیبر نوری، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات وعده فیبر در منزل برای تک تک خانه های مردم را تا پایان دوره وزارت خود داده و باید دید برنامه این وزارتخانه برای عملی کردن این وعده چیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اینترنت فیبر نوری (FTTx) مبتنی بر کابل های فیبر نوری است و از کابل های مسی یا خطوط تلفن استفاده نمی کند و کابل های فیبر نوری انتقال دهنده اطلاعات هستند.

به دلیل استفاده اینترنت فیبر نوری از سیگنال های نوری، کیفیت و سرعت بیش تری نسبت به ADSL و VDSL دارد و می تواند حتی سرعت های دانلود و آپلودی گیگابیتی عرضه کند.

پروژه را دارد، باید دید برنامه وزارت ارتباطات برای جذب سرمایه گذار برای راه اندازی و توسعه فیبر نوری چیست و وعده فیبر در منزل برای تک تک خانه های مردم، در چهار سال آینده چطور عملیاتی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده وزارت ارتباطات برای سنگ بزرگ «فیبر نوری به تمام منازل»

وعده وزارت ارتباطات برای سنگ بزرگ «فیبر نوری به تمام منازل»