مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 05:052021-10-17اقتصادي

چاه های آب 197 واحد صنعتی خراسان شمالی به شمارشگر هوشمند آب و برق تجهیز شد


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی اعلام کرد: با نصب 47 دستگاه جدید شمارشگر هوشمند آب و برق بر روی چاه های صنعتی استان، تاکنون 197 واحد صنعتی استان به این شمارشگرها تجهیز شده است.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی اعلام کرد: با نصب 47 دستگاه جدید شمارشگر هوشمند آب و برق بر روی چاه های صنعتی استان، تاکنون 197 واحد صنعتی استان به این شمارشگرها تجهیز شده است.

وحید واسطه تصریح کرد: شمارشگرهای هوشمند آب و برق با هدف مدیریت مصرف منابع آب زیرزمینی و مصرف بهینه این منابع، بر روی چاه های برق دار نصب می شود و از برنامه های طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی است.

وی افزود: نصب این شمارشگرها بر روی چاه های آب برق دار اعم از کشاورزی و صنعتی از جمله وظایف قانونی بهره برداران مجاز منابع آب زیرزمینی بوده و برای تمدید پروانه بهره برداری در چاههای برقدار، الزامی است.

واسطه گفت: در راستای حفاظت از منابع آب استان، طی هفت ماه اخیر، 17 گروه گشت و نظارت منابع آب سطحی و زیرزمینی تشکیل شده و 56 جلسه کمسیون رسیدگی به پروانه ها برگزار شده که منجر به صدور 902 مجوز در بخش آب زیرزمینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاه های آب 197 واحد صنعتی خراسان شمالی به شمارشگر هوشمند آب و برق تجهیز شد

چاه های آب 197 واحد صنعتی خراسان شمالی به شمارشگر هوشمند آب و برق تجهیز شد