مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 08:552021-10-16ورزشي

صالحی امیری: پارالمپیک با حضور خسروی وفا هویت پیدا کرده است


رییس کمیته ملی المپیک که در مراسم هفته و روز ملی پارالمپیک حضور داشت، گفت: پارالمپیک با حضور محمود خسروی وفا هویت پیدا کرده است.

- رییس کمیته ملی المپیک که در مراسم هفته و روز ملی پارالمپیک حضور داشت، گفت: پارالمپیک با حضور محمود خسروی وفا هویت پیدا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک گفت: امروز روز مبارکی برای ملت ایران، قهرمانان و خانواده شهدا و تمام کسانی که در سراسر کشور روز ملی و هفته پارالمپیک را گرامی داشتند، محسوب می شود.

وی افزود: دلیل اینکه امروز روز ملی پارالمپیک نام گذاری شده و آن را گرامی می داریم و آن را به تمام ایرانیان انعکاس می دهیم این است که امروز، روز غرور و قدرت ملی است و این پیام را از این تریبون به تمام ایرانیان جهان انتقال می دهیم.

صالحی امیری خاطرنشان کرد: این که ورزشکاران معلول غرور و غیرت ایرانیان را به نمایش می گذارند و پرچم کشور را به اهتزاز در می آورند، باید قدردان زحمات آن ها باشیم.

هر چند در ظاهر معلولیت جسمی دارند، اما در باطن قهرمانان کشورمان، درس غیرت و غرور را به ما می آموزند.

صالحی امیری تاکید کرد: این ورزشکاران اگرچه به ظاهر متفاوت هستند، اما در باطن بسیار بزرگ هستند، فراموش نکنیم اگر این نتایج توسط این ورزشکاران به دست می آید به خاطر خون شهداست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی امیری: پارالمپیک با حضور خسروی وفا هویت پیدا کرده است

صالحی امیری: پارالمپیک با حضور خسروی وفا هویت پیدا کرده است