مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 05:352021-10-16سياسي

ماجرای اردوگاه کار اجباری در آرادکوه چه بود؟


معاون پردازش و دفع سازمان پسماند با اشاره به اینکه همه کارگران در آرادکوه بالای 18 سال سن دارند، گفت: نظارت بر فعالیت کارگران و سلامت آنها در سه سطح انجام می گیرد.

- حسین حیدریان معاون پردازش و دفع سازمان پسماند شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره ماجرای اردوگاه اجباری کودکان کار افغانستانی در آرادکوه اظهار داشت: متأسفانه به دلیل بی اخلاقی های انجام گرفته توسط برخی، همزمان با آغاز فعالیت مدیت شهری جدید موضوع اردوگاه اجباری برای کودکان کار مطرح شده در صورتی که چنین چیزی به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی افزود: در پذیرش پرسنل و نیروهای پیمانکاری نظارت های لازم هستند و ما همه همکاری ها و اقدامات لازم را جهت حفظ سلامت این افراد هنگام کار انجام می دهیم.

حیدریان ادامه داد: کارگران سالن غذاخوری منحصر به فرد در هر خط پردازش دارند و ناهار گرم هم حتما باید برای آنها تهیه شود همچنین برای هر خط پردازش حمام و سرویس بهداشتی در نظر گرفته شده و هر روز واحد ایمنی و بهداشت از این محل ها بازدید می کند.

وی ادامه داد: همچنین واحد رختشورخانه در آرادکوه فعال است و سالانه دو دست لباس کار هم به غیر از لباس فصلی برای کارگران تهیه می شود و پس از پایان شیفت در هر روز لباس کارگران تحویل رختشورخانه داده شده و کارگر با لباسی که برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای اردوگاه کار اجباری در آرادکوه چه بود؟

ماجرای اردوگاه کار اجباری در آرادکوه چه بود؟