مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 07:252021-10-14اقتصادي

رییسی: دست دلالان نهاده های دامی باید قطع شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، ابراهیم رییسی صبح پنجشنبه پس از بازدید از کارخانه آزمایش شهرستان مرودشت در جمع روستاییان کِناره در این شهرستان قرار گرفت و اظهار داشت: - ابراهیم رییسی صبح پنجشنبه پس از بازدید از کارخانه آزمایش شهرستان مرودشت در جمع روستاییان کِناره در این شهرستان قرار گرفت و اظهار داشت: باید دست دلالان قطع و نهاده های دامی راحت و بدون مشکل و واسطه در اختیار دامداران قرار بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، ابراهیم رییسی صبح پنجشنبه پس از بازدید از کارخانه آزمایش شهرستان مرودشت در جمع روستاییان کِناره در این شهرستان قرار گرفت و اظهار داشت: باید دست دلالان قطع و نهاده های دامی راحت و بدون مشکل و واسطه در اختیار دامداران قرار بگیرد.

وی گفت: دولت در این حوزه و سایر بخش ها در حال تلاش برای رفع مشکلات و مسائل است از این رو دامداران و کشاورزان نباید امید خود را از دست بدهند.

رییسی گفت: کشاورزان و دامداران هرکاری که در راستای تولید انجام می دهند، یک گام در جهت توسعه کشور و رونق تولید برداشته اند از این رو کارهای کشاورزان و دامداران امروزه برای کشورمان قدرت تولید می کند.

رییس جمهور با اشاره به موضوع واردات نیز گفت: افرادی که اعلام می کنند که باید گوشت و محصولات کشاورزی را از خارج از کشور وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: دست دلالان نهاده های دامی باید قطع شود

رییسی: دست دلالان نهاده های دامی باید قطع شود