مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 09:502021-10-13اقتصادي

کاربرد ورق استیل 304 در کباب پز استیل


یکی از پایه ای ترین و کاربردی ترین مواد اولیه ای که امروزه در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد، ورق استیل و آلیاژ استیل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام گروه فلز، استیل آلیاژی است که به دلیل ترکیبات به کار رفته در تولید آن، استحکام، دوام، مقاومت و تطبیق پذیری بالایی دارد و در هر صنعتی بر اساس نوع کاربری از ورق های استیل با کیفیت های مختلف و گریدهای متنوع استفاده می گردد.

ورق استیل 304 پر استفاده ترین نوع ورق استیل ضد زنگ بوده که در بسیاری از مواقع با نام قدیمی آن یعنی فولاد 8/18 شناخته می شود.

محبوبیت و کارایی بالای ورق استیل 304 به اندازه ای است که در اکثر صنایع از این نوع ورق استیل استفاده می گردد.

کاربرد ورق استیل 304 در صنایع مختلف برخی از مهمترین کاربردهایی که برای این ورق استیل در صنایع مختلف وجود دارد، به شرح زیر است: صنایع شیمیایی به منظور انتقال و ذخیره مواد شیمیایی: تجهیزات صنعت پتروشیمی تولید لوازم خانگی مانند یخچال، ماشین ظرفشویی، فریزر، سینک ظرفشویی و.

تولید تجهیزات معماری و ساختمانی: نمای بیرونی، نرده، پوشش سقف ها، دکوراسیون داخلی مبدل های حرارتی صنایع دریایی و کشتی سازی صنایع حمل و نقل ماشین سازی و هواپیماسازی: آلیاژ ها و قطعات مختلف از جمله اگزوز خودرو تولید انواع لوله استیل تجهیزات حفاری و معادن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربرد ورق استیل 304 در کباب پز استیل

کاربرد ورق استیل 304 در کباب پز استیل