مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 08:252021-10-13اقتصادي

آمادگی گاز فارس برای سرویس رایگان موتورخانه ها


مدیرعامل شرکت گاز فارس از آمادگی این شرکت برای سرویس رایگان موتورخانه های استان خبر داد و گفت: واحدهای مسکونی و تجاری مجهز به موتورخانه می توانند از مزایای این طرح ملی به صورت رایگان بهره مند شوند.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت گاز فارس از آمادگی این شرکت برای سرویس رایگان موتورخانه های استان خبر داد و گفت: واحدهای مسکونی و تجاری مجهز به موتورخانه می توانند از مزایای این طرح ملی به صورت "رایگان" بهره مند شوند.

علامعباس حسینی چهارشنبه 21 مهرماه در جمع خبرنگاران بر اجرای صحیح طرح اصلاح و بهینه سازی موتورخانه ها تاکید کرد و گفت: از ابتدای امسال 82 مشترک شرکت گاز فارس درخواست خود را در سامانه www.

nigc.

ir ثبت و از خدمات اصلاح و ترمیم عایق کاری، تنظیم مشعل و نصب سیستم ضد رسوب موتورخانه واحدهای تجاری و مسکونی بصورت رایگان استفاده کرده اند.

او افزود: کاهش مصرف انرژی، جلوگیری از آلودگی هوا و صرفه جویی حدود 10 درصدی مصرف گاز طبیعی از مهم ترین دستاوردهای اجرای این طرح ملی است.

مدیرعامل شرکت گاز فارس ادامه داد: تنها با انجام 3 اقدام اصلاح و ترمیم عایق کاری، تنظیم مشعل و نصب سیستم ضد رسوب، این مهم محقق خواهد شد و به تبع آن، هزینه گاز بهای مشترکین نیز کاهش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی گاز فارس برای سرویس رایگان موتورخانه ها

آمادگی گاز فارس برای سرویس رایگان موتورخانه ها