مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 11:352021-10-12سياسي

آمادگی تبلیغات اسلامی ایلام برای همکاری با دستگاه انتظامی


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام از آمادگی این نهاد فرهنگی برای همکاری با دستگاه انتظامی استان در بخش های مختلف خبر داد.

- ، حجت الاسلام محمدعلی نجفی ظهر سه شنبه در دیدار با فرمانده انتظامی استان ایلام، ضمن تبریک هفته ناجا و تشکر از زحمات تمام پرسنل خدوم و زحمتکش دستگاه انتظامی استان، اظهار کرد اداره کل تبلیغات اسلامی آمادگی همه جانبه خود را برای همکاری با نیروی انتظامی در زمینه های اجتماعی و فرهنگی به خصوص آسیب های اجتماعی اعلام می دارد.

سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام نیز اظهار کرد: برقراری امنیت و آرامش در جامعه جزء افتخارات نیروی انتظامی بوده و در این راستا نهادینه کردن فرهنگ ناب اسلامی با تعامل و هماهنگی نهادهای فرهنگی نقش بسیار بسزایی در این راستا دارد که تبلور آن در ایام اربعین و حفظ نظم و آرامش همراه با تکریم زائرین رخ داد.

در ادامه دیدار طرفین ضمن بررسی و مذاکره در زمینه مسائل مختلف فرهنگی و اجتماعی و همچنین آسیب های اجتماعی موجود در استان، به ارائه راهکارهایی برای حل آسیب های موجود پرداختند.

اعلام آمادگی کامل و همکاری نیروی انتظامی استان با سازمان تبلیغات برای اشاعه فرهنگ قرآنی و اسلامی و همچنین تامین امنیت مراسمات و مناسبت های ملی و مذهبی در سطح استان از دیگر موضوعات مطرح شده در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی تبلیغات اسلامی ایلام برای همکاری با دستگاه انتظامی

آمادگی تبلیغات اسلامی ایلام برای همکاری با دستگاه انتظامی