مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 06:502021-10-11سياسي

فراخوان استخدام 1000 نفر در دفاتر پیشخوان سراسر کشور


نام نویسی در فراخوان طرح پیشخوان پلاس جهت راه اندازی واحد فروش و تعمیرات موبایل در دفاتر پیشخوان منتخب سراسر کشور از امروز آغاز گردید.

- نام نویسی در فراخوان طرح پیشخوان پلاس جهت راه اندازی واحد فروش و تعمیرات موبایل در دفاتر پیشخوان منتخب سراسر کشور از امروز آغاز گردید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام موبایل آباد، روابط عمومی کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت ، دکتر علی فلاح حقیقی دبیر کل کانون گفت: طرح پیشخوان پلاس با هدف استفاده از ظرفیت موجود کشور جهت ایجاد حداقل هزار شغل و همچنین ارائه خدمات جامع تر در دفاتر پیشخوان سراسر کشور با همکاری موبایل آباد آغاز شد.

وی از امکان نام نویسی متقاضیان در سراسر کشور خبر داد و افزود: دفاتر منتخب سراسر کشور در این زمینه کاملا ارزیابی شده و قبل از نام نویسی متقاضیان ، ظرفیت هر استان قابل مشاهده خواهد بود.

مهدی ابراهیمی مدیرعامل شرکت مهدیس پایاب ایرانیان (آرنامال) مجری طرح پیشخوان پلاس نیز با اشاره به مهلت شرکت در فراخوان عنوان کرد: ثبت نام اولین دوره با ظرفیت استخدام 500 نفر از امروز 19 مهر آغاز گردیده و تا 25 مهرماه ادامه دارد.

از جمله مزایای این طرح، آموزش تخصصی در حوزه تعمیرات موبایل و کمک هزینه برای خرید لوازم تخصصی در این زمینه و به صورت یکسان برای متقاضیان می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان استخدام 1000 نفر در دفاتر پیشخوان سراسر کشور

فراخوان استخدام 1000 نفر در دفاتر پیشخوان سراسر کشور