مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 14:552021-10-06ورزشي

اسپانسر های ورزشی را فراری ندهیم


سرمربی تیم لیگ برتری والیبال راه یاب ملل مریوان گفت: در تمام ایران برای اسپانسرهای خصوصی فرش قرمز پهن می کنند ولی در کردستان شرایط متفاوت است.

- ایسنا/کردستان سرمربی تیم لیگ برتری والیبال راه یاب ملل مریوان گفت: در تمام ایران برای اسپانسرهای خصوصی فرش قرمز پهن می کنند ولی در کردستان شرایط متفاوت است.

آرش صادقیانی امروز چهارشنبه (14مهرماه) در نشست با ورزشی نویسان استان کردستان، ضمن اشاره به اینکه جوانان این دیار از لحاظ فیزیولوژی بدنی در شرایط مطلوبی هستند، اظهار کرد: در استان کردستان استعداد های زیادی در زمینه والیبال وجود دارد که باید آنها را شناسایی کرد و پرورش داد.

وی با اشاره به اینکه سنگ اندازی های زیادی برای این باشگاه انجام شده است، گفت: در تمام ایران برای اسپانسرهای خصوصی فرش قرمز پهن می کنند ولی در کردستان شرایط متفاوت است و کسانی که خود را دلسوز می دانند به جای کمک کردن سنگ اندازی می کنند.

سرمربی تیم لیگ برتری والیبال راه یاب ملل مریوان ضمن اشاره به اینکه بازی کنان بومی استان در اولویت تیم هستند، بیان کرد: در سال 98 که وارد سوپر لیگ ایران شدیم از تمام ورزشکارانی که شرایط بازی کردن را داشتند تست های فنی گرفته شد که متاسفانه بازیکنان بومی در حد لیگ برتر نتوانستند ظاهر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسپانسر های ورزشی را فراری ندهیم

اسپانسر های ورزشی را فراری ندهیم