مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 06:552021-10-03سياسي

همکاری مشترک دانشگاه وان و میراث فرهنگی کهن شهر مراغه


نماینده ویژه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از همکاری مشترک دانشگاه وان و اداره میراث فرهنگی کهن شهر مراغه در راستای توسعه گردشگری سلامت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یعقوب طالبی اظهار داشت: در پی برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری وان ترکیه، جلسه ای  به منظور توسعه گردشگری مابین استان وان ترکیه و آذربایجان شرقی در دانشگاه وان برگزار شد که همکاری مشترک و تبادل تجربیات و مطالعات در حوزه گردشگری سلامت موردبررسی و در دستور کار قرار گرفت.

نماینده ویژه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، گفت: مراغه و وان سابقه زیست در یک حوزه جغرافیایی مشترک را تحت حکومت اورارتوییان دارند که همین امر سبب توسعه روابط در دوره های بعدی میان شمال غرب ایران و شرق ترکیه بوده است.

او ادامه داد: تجربیات مناسبی در هر دو طرف برای توسعه گردشگری سلامت وجود دارد که با تبادل آن ها می توان شاهد رونق در این حوزه شد.

نماینده ویژه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، آب های معدنی ارزشمند مراغه و آب وهوای دلپذیر آن را پتانسیل مناسبی برای توسعه گردشگری سلامت دانست و گفت: مطالعات دانشگاه وان در حوزه گردشگری پزشکی و سلامت می تواند کمک مؤثری در رونق بخشی به جاذبه های گردشگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری مشترک دانشگاه وان و میراث فرهنگی کهن شهر مراغه

همکاری مشترک دانشگاه وان و میراث فرهنگی کهن شهر مراغه