مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 15:052021-09-28سياسي

رسانه ها رابط بسیار تأثیرگذاری بین مردم و حاکمیت هستند


نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت:رسانه ها رابط بسیار توانمند و تأثیرگذار بین مردم و حاکمیت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم جمیری سه شنبه در آیین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان بوشهر رسانه در عرصه فعالیت های خود دامنه بسیار گسترده ای دارد اظهار داشت: نقش رسانه هویت بخشی است و موجب اعتلای فرهنگی، سیاسی، اجتماعی برای یک ملت شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: رسانه ها نقش بسیار تأثیرگذاری در پیشرفت و تعالی مادی و معنوی جامعه و تنویر افکار عمومی، هدایت و هویت بخشی را برعهده دارند و رابط بسیار توانمند و تأثیرگذار بین مردم و حاکمیت هستند.

وی بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام مردم سالار دینی نامگذاری شده است و امام راحل (ره) این نظام را هنرمندانه در قالب جمهوری اسلامی با نقش آفرینی مستقیم مردم برای حاکمیت ارزش های دینی تعریف فرمودند و نقش رسانه در این نظام بسیار مهم و پیچیده و مسئولیت آن در این جامعه بسیار بیشتر است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رسانه مسئولیت هدایت افکار عمومی جامعه را به سمت بهترین راهکار برای اداره امور جامعه در عرصه های مختلف ارزش های دینی و توجه به این ارزش ها دارد و نسبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها رابط بسیار تأثیرگذاری بین مردم و حاکمیت هستند

رسانه ها رابط بسیار تأثیرگذاری بین مردم و حاکمیت هستند