مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 11:052021-09-28فرهنگي

مهتاب کرامتی از چه سینمایی حمایت می کند؟


علاقه مند هستم با حمایت از فیلم کوتاه در مقام تهیه کنندگی، شاهد اتفاقات نو و پویا در این حوزه باشم.

- مهتاب کرامتی به عنوان تنها بازیگر و یکی از تهیه کنندگان فیلم کوتاه ورای سکوت می گوید علاقه مند است که در کنار کارگردان های مستعد با ایده های نو قرار بگیرد و از آن ها حمایت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه هنروتجربه، ورای سکوت ساخته آذر تجلی و تهیه کنندگی مهتاب کرامتی و فاطمه ابوالقاسمی عنوان یکی از 6 فیلم کوتاه بسته شکست زمان است که این روزها در سینماهای هنروتجربه روی پرده است.

مهتاب کرامتی به عنوان تنها بازیگر این فیلم کوتاه و یکی از تهیه کنندگان آن درباره دلیل اصلی همکاری خود با آذر تجلی به عنوان کارگردان در ورای سکوت اظهار کرد: فارغ از رفاقت قدیمی، همانطور که قبل تر در جلسه نقد و بررسی فیلم ورای سکوت که در باشگاه گلستان برگزار شده بود، گفته بودم فیلم کوتاه و بلند برای من تفاوتی ندارد بلکه باعث خوشحالی من است که در کنار کارگردان های مستعد با ایده های نو قرار بگیرم و از آن ها حمایت کنم.

وی افزود: به همین علت پس از آنکه در جریان روایت فیلم کوتاه ورای سکوت قرار گرفتم، که بدون دیالوگ و متکی به بازیگری است، به نظرم جذاب آمد در نتیجه علاوه بر پذیرفتن نقش در این فیلم کوتاه، برای حمایت بیشتر از آذر تجلی، تهیه کنندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهتاب کرامتی از چه سینمایی حمایت می کند؟

مهتاب کرامتی از چه سینمایی حمایت می کند؟