مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 06:402021-09-28سياسي

راهپیمایی بی نظیر اربعین حسینی یک مانور بزرگ سیاسی است


رییس شورای شهر تهران با اشاره به حضور برخی اعضای شورا در راهپیمایی اربعین حسینی، گفت: راهپیمایی بی نظیر اربعین حسینی یک مانور بزرگ سیاسی است.

- رییس شورای شهر تهران با اشاره به حضور برخی اعضای شورا در راهپیمایی اربعین حسینی، گفت: راهپیمایی بی نظیر اربعین حسینی یک مانور بزرگ سیاسی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی چمران در ابتدای چهاردهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی گفت: عده ای از دوستان فرصت و سعادتی برایشان حاصل شد که هم اکنون در برنامه اربعین هستند و روز اربعین را در زیارت حضرت امام حسین(ع) می گذرانند؛ خوش به حال آنها و امیدواریم در سال های آینده ما هم بتوانیم در شرایط مناسبی به این راهپیمایی که خود یک مانور بزرگ سیاسی است، برویم.

وی افزود: به جرأت می توان گفت در دنیا راهپیمایی اربعین بی نظیر است و شبیه چنین چیزی را نداریم لذا بسیار علیه آن صحبت و تبلیغ می شود؛ اما حرکت اربعین آغازی است برای ظهور و ان شاءالله به ظهور خواهد انجامید.

بحث راهپیمایی اربعین و رفتن به زیارت امام حسین این مفهوم را می رساند که بحث اربعین و عاشورا موضوع مهمی در دنیا بوده و خواهد بود؛ ان شاءالله زیارت همه زائرین مورد قبول واقع شود و ماهم توفیق درک این زیارت گرچه نرفتیم را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی بی نظیر اربعین حسینی یک مانور بزرگ سیاسی است

راهپیمایی بی نظیر اربعین حسینی یک مانور بزرگ سیاسی است