مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 10:102021-09-27اجتماعي

دلدادگان حسینی خسته از کرونا، رهسپار امامزادگان آستارا + عکس


در پی یک سنتی دیرینه، پای پیاده دلدادگان حسینی خسته از دوران کرونا، با قلبی آغشته به حزن و اندوه اربعین سرور و سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین (ع) و 72 تن از یاران باوفای ایشان، - دلدادگان حسینی خسته از کرونا، رهسپار امامزادگان آستارا + عکس ایسنا/گیلان در پی یک سنتی دیرینه، پای پیاده دلدادگان حسینی خسته از دوران کرونا، با قلبی آغشته به حزن و اندوه اربعین سرور و سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین (ع) و 72 تن از یاران باوفای ایشان، رهسپار امامزادگان دو برادر آستارا شدند.

اربعین امسال در حرم مطهر امامزادگان ابراهیم(ع) و قاسم(ع) آستارا در حالی برگزار شد که همانند سال گذشته، خبری از کاروان های هزاران نفری مؤمنان که با پای پیاده به سوی این حرم مطهر رهسپار می شدند، نبود.

به دلیل رعایت مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، حرکت برای عرض ارادت به شهدای دشت کربلا و ائمه اطهار (ع)، به سوی امامزادگان دو برادر آستارا با رعایت پروتکل های بهداشتی و قرار گرفتن در قالب گروه های بسیار کوچک خانوادگی بیشتر به چشم می آمد.

امروز، عزاداران سیاه پوش آستارایی و تالشی و سایر مؤمنان از استان های گیلان و اردبیل، همانند سال های گذشته، خود را با پای پیاده و یا در قالب کاروان های عزاداری کوچک به این مکان مقدس رساندند تا عرض ارادت خود را به این امام بزرگوار نشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلدادگان حسینی خسته از کرونا، رهسپار امامزادگان آستارا + عکس

دلدادگان حسینی خسته از کرونا، رهسپار امامزادگان آستارا + عکس