مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 05:302021-09-27سياسي

سامانه یکپارچه پدافند هوایی، قوی ترین سپر دفاعی منطقه را تشکیل داده است


فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش گفت: امروز دشمن با درسی که از دفاع مقدس گرفته، جرات نزدیک شدن به مرزهای کشورمان را ندارد و همواره با عملیات روانی در صدد تحریف حقایق و تضعیف ما هستند.

- فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش گفت: امروز دشمن با درسی که از دفاع مقدس گرفته، جرات نزدیک شدن به مرزهای کشورمان را ندارد و همواره با عملیات روانی در صدد تحریف حقایق و تضعیف ما هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ خلبان حبیب بقایی فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در جمع تعدادی از کارکنان فنی این نیرو، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: کارکنان فنی، نقش بی بدیلی در 8 سال دفاع مقدس بویژه در نیروی هوایی ارتش ایفا کردند که شایسته قدردانی و تجلیل هستند.

وی افزود: قبل از انقلاب مستشاران آمریکایی اجازه نزدیک شدن کارکنان فنی کشورمان به هواپیماها و تجهیزات راداری را نمی دادند و سعی در وابسته نگه داشتن همیشگی ما داشتند، اما بعد از زمان کوتاهی و در آغازجنگ تحمیلی، این کارکنان فنی بودند که با غیرت ایرانی -اسلامی خود پای کار آمده و هواپیما ها و سامانه های پدافندی را بازآماد کردند و نقش تعیین کننده ای در موفقیت خلبانان و پیروزی های دفاع مقدس ایفا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه یکپارچه پدافند هوایی، قوی ترین سپر دفاعی منطقه را تشکیل داده است

سامانه یکپارچه پدافند هوایی، قوی ترین سپر دفاعی منطقه را تشکیل داده است