مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 11:552021-09-26ورزشي

نیازمند بازتعریف تقسیم کار در حوزه جوانان هستیم


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با بیان اینکه خروجی فعالیت های سمن ها و سازمان ها در حوزه جوانان قابل احصا نیست و باید در این حوزه تقسیم کار صورت گیرد، - ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با بیان اینکه خروجی فعالیت های سمن ها و سازمان ها در حوزه جوانان قابل احصا نیست و باید در این حوزه تقسیم کار صورت گیرد، گفت: نیازمند بازتعریف تقسیم کار در حوزه جوانان هستیم.

بهروز اکرمی روز یکشنبه 4 مهرماه در ستاد ساماندهی امور جوانان اظهار کرد: سازمان ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و دانشگاه ها سه ضلع مثلث فعالیت در حوزه جوانان هستند.

این سازمان ها می بایست به جای فعالیت به صورت جزیره ای به تقسیم کار بپردازند.

وی درخصوص خانه جوان اراک تصریح کرد: این خانه نه تنها در شان جوانان اراک نیست بلکه پاسخگوی نیازهای آنان هم نیست و لازم است شهرداری یک ساختمان را برای این مرکز اختصاص دهد.

اکرمی توضیح داد: لازم است بررسی های علمی جهت شناخت اولویت های جوانان صورت بگیرد و دبیرخانه ستاد ساماندهی جوانان این اقدام را دنبال کند.

وی افزود: راه اندازی گفت و گو های جوانان در حال حاضر به صورت مجازی و سپس پس از کرونا به صورت حضوری موجب شناخت مسائل و مشکلات و دغدغه ها و اولویت های آنان و همچنین حل مسائل آنها در پی این گفت وگوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند بازتعریف تقسیم کار در حوزه جوانان هستیم

نیازمند بازتعریف تقسیم کار در حوزه جوانان هستیم