مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 11:552021-09-26حوادث

لزوم افزایش 4 برابری نیروهای اورژانس قزوین/ اورژانس برای مهار کرونا چه کرد؟


به گفتهٔ رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین، استاندارد تعداد پایگاه های مورد نیاز در استان، حداقل 120 پایگاه است که برای رسیدن به این عدد لازم است نیروهای اورژانس قزوین 4 برابر نیروهای فعلی باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، با توجه به این که بیش از یک سال ونیم از شیوع کرونا در کشور می گذرد و به تازگی پیک پنجم این بیماری را در استان قزوین پشت سر گذاشته ایم، دستگاه های مختلف هر کدام نقشی متفاوت در مهار کرونا داشته اند.

یکی از مجموعه هایی که در این ایام در مهار کرونا در استان قزوین، نقش بسزایی داشته مجموعهٔ اورژانس و فوریت های پزشکی استان بود.

کارشناسانی که با حضور سریع و به هنگام در منازل و در محل حادثه، با انجام تست های پی سی آر و اقدامات اولیهٔ پزشکی جان بیماران بسیاری را نجات داده و نفسی تازه به آنان بخشیدند.

خبرگزاری فارس در این رابطه با دکتر سهیل سلطانی، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین به گفت وگو نشسته است:   طی سال های اخیر اورژانس قزوین از نظر زیرساختی با چه کمبودهایی روبه رو بوده و در ایام کرونا کدام بخش از این کمبودها جبران شده است؟ در حال حاضر استان قزوین 16 پایگاه از پایگاه های مصوب کشوری عقب است و همین امر در برخی مواقع باعث عدم رسیدن آمبولانس ها در زمان مناسب به برخی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم افزایش 4 برابری نیروهای اورژانس قزوین/ اورژانس برای مهار کرونا چه کرد؟

لزوم افزایش 4 برابری نیروهای اورژانس قزوین/ اورژانس برای مهار کرونا چه کرد؟