مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 11:202021-09-26سياسي

عکس ماه - شهریور 1400


عکس، ثبت لحظه هاست.

این جمله کلیشه ای، تعریفی بارها شنیده شده از عکس و عکاسی است؛ اما گاه در پس هر کدام از این لحظات، قصه و روایتی نهفته است؛ روایتی که گاه ماجرای عکس را بازگو می کند و گاه تکنیک یا انگاره های پیدا و پنهان عکس را آشکار می سازد.

- فضای متروکه همیشه برای من، از جذاب ترین مکان ها بوده، مثل خونه پدری جلال، که وسط بازاری شلوغ، متروک و بدون سکنه قرار گرفته، وقتی وارد اتاقی که قبلاً محل سکونت افراد معتاد بود شدم، فضای غمباری رو حس کردم، این فضا فشار زیادی به آدم آورد آنقدر که مچاله می شوم.

در حین عکاسی چشمم به پنجره رو به حیاط افتاد، چند ثانیه محو این چهره شدم، درست همون حس مچاله شدن از فرط غم رو تو اون چهره دیدم، برای لحظه ای سکوت محض بود، توی اون پنجره چهره مچاله شده آدم هایی رو دیدم که مطرود از جامعه و مردم برای مدتی تو این اتاق دزدکی زندگی می کردند.

این چهره به مرور شبیه آن ها شده، مچاله، زخمی و پر از غم ********** تجمع افغانستانی های مقیم مشهد در مقابل کنسولگری پاکستان در مشهد / محسن اسماعیل زاده - ایسنا دو روز پیاپی تجمع افغان های مقیم مشهد رو عکاسی می کردم، تلاشم از اول مراسم این بود که فضایی متفاوت تر از روز قبل رو عکاسی کنم، تجمع دوم روبروی کنسولگری پاکستان برگزار شد، جمعیت به نسبت روز قبل بیشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکس ماه - شهریور 1400

عکس ماه - شهریور 1400